Uppdatering om mitt underbara liv.

Har varit dåligt med uppdatering som vanligt, men har jobbat hur mycket som helst och har därför inte haft tid. Daniel har fyllt år, så jag har varit och firat han och spenderat lite tid uppe i Stockholm. Jag har varit på jobbet ungefär halva tiden sen jag skrev senast och jag har även övertygat min fru att följa med till Sweden Rock, vilket betyder att om exakt en vecka sitter vi nere i Sölvesborg i varsin solstol med en öl i handen, helt jävla underbart!!

Har även varit iväg till veterinären med Lizzie som skulle kastreras, men vi blev hemskickade igen då dem hörde blåsljud/hjärtfel på henne, så vi ska vidare till en hjärtspeciallist på Strömsholm istället för att se vad det kan vara. Men hon lever och mår hur bra som helst, som vanligt. Sen har aidabus fått sig en liten bäbis, ett litet sto.

Det är väl lite kortfattat vad som har hänt den senaste tiden, får se om jag blir bättre på att uppdatera eller om det fortsätter på samma vis. Ska iallafall försöka göra bättre ifrån mig!

Ha det bra!
/Världens lyckligaste Rebecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!