Jobb, träning, Daniel & mat, mitt liv kort sagt.

Har inte suttit vid datorn på den senaste tiden, därav inget bloggande.

Jag har iallafall hunnit festa i Stockholm med Daniel och hans vänner, firat valborg och börjat jobba på McDonald's. Grillat ett antal gånger har jag också hunnit med i det fina vädret! I helgen så har jag & Daniel umgåtts med Karolina och Andreas hela helgen, vi har grillat och varit på Slagsta Glass. Jag & Daniel spelade även bingolotto igår utan någon vinst, tyvärr.. Lizzie har även fått sig sin första upplevelse i den "fria" världen.

Idag har jag tränat i några timmar och även jobbat nu på kvällen. Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik och ska väl ta tag i att hitta något till älskling som fyller om en vecka. Hoppas alla har det bra ute i vårvärmen!

/R.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!