Våren är här! ♥

Veckorna går helt otroligt fort, känns som det nyss var förra fredagen. Jag har varit på Arbetsförmedlingen den här veckan, sen har jag även haft finbesök i några dagar. Igår åkte jag & Sara till Erikslund i Västerås och kollade runt, hittade ingenting förutom ett par nya ridhandskar som verkligen behövdes.

Idag vaknade jag runt tolvtiden och tog en powerwalk på en timme direkt när jag vaknade, det är riktigt skönt ute, våren är äntligen här! Ikväll är det ridning och därefter ska jag & Sara inviga Spicy Hot som har haft stängt pga renovering. Därefter ska vi på förpärla hos Gurr och sen blir det en utgång. Imorgon ska jag iväg till Stockholm, så blir nog inte så mycket bloggande på några dagar.

Hoppas alla har det underbart i det fina vårvädret!
/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!