Otursdag.

Det blev utgång för min del i fredags istället för i lördags. På lördagen hade jag & Sara en tjockis-/myskväll framför melodifestivalen. Vi vaknade rätt tidigt på söndagen och jag kände en enorm saknad efter Daniel, så jag tog bilen och åkte upp och överraskade han. Han har jouren den här veckan så igår kväll var jag med till Huddinge sjukhus & agerade ficklamphållare.

Idag har varit min otursdag, boktstavligen. Började med att jag fick böter på 600 spänn, då jag tydligen stod för nära ett övergångsställe, kunde inte somna om efter det, sen var jag tvungen att lämna Daniel och åka hem. På vägen hem får jag ett rejält stenskott så det blir ett hål/spricka på fönsterrutan och jag hamnade även bakom en traktor med släp som gick i 30 km/h på en väg där det nästan är omöjligt att köra om. Nu har jag bestämt mig för att hålla mig instängd och isolerad resten av kvällen & hoppas på en bättre dag imorgon!

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!