Mysdag i stallet.

Festen jag var på i lördags var bra, var riktigt roligt att träffa alla gamla vänner och allt sånt där. Blev även en god kebabtallrik innan jag tog en taxi hem. Igår, söndag, så var jag på arbetsintervju och annars var jag bara här hemma med katterna.

Idag vaknade jag runt elva och vid tolvtiden åkte jag ut till finaste Aida och myste med henne en massa och sen red jag ett tag också, en riktigt mysig dag helt enkelt. Tittade precis på sista avsnittet av Äkta Människor, sjukt bra. Lizzie ligger i mitt knä och tycker inte att jag ska få skriva, utan att jag ska mysa med henne istället, då hon trycker sig mot mina händer för att få uppmärksamhet. Så, ska väl mysa lite med henne nu.

/R.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!