Jobbsökande.

Gårdagen var mycket bättre, som tur är. Jag och Karolina var på rekryteringsmässan, som inte var speciellt bra, var mest bemanningsföretag och liknande & dem flesta krävde rätt mycket utbildning. När vi var klara där åkte jag och lämnade ut några CVn, vi gick snabbt på Tuna Park och åt även på Max. Jag var hemma hos Karolina & Andreas till åtta på kvällen ungefär och sen spenderade jag kvällen här hemma framför tvn, min mor kom även hem igår.

Idag har jag hunnit vara på arbetsintervju och åkt runt och lämnat CVn typ överallt som går att lämna, eller nästan iallafall. Ikväll blir det nog bara en hemmakväll framför tvn.

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!