Hometown.

Då var man hemma i hemstaden igen. Kom hem igår vid sjutiden ungefär, katterna blev superglada och skulle ha uppmärksamhet hela kvällen och sen sov dem så nöjda bredvid mig hela natten.

Idag har jag gått på stan med Sara & Karolina. Inhandlade en tröja och 3 nagellack, får aldrig nog av nagellack. Efter stan åkte jag och storhandlade så jag klarar mig resten av tiden tills mamma kommer hem och snart ska jag åka iväg på ridning. Kvällen är fortfarande oplanerad, får se om Sara dyker upp eller om det blir en lugn myskväll med katterna, återstår att se. Imorgon blir det iallafall all in med Sara, kommer bli awesome!

Jag har även blivit beroende av att lyssna på Dynazty, deras senaste skiva är helt otrolig, in på spotify och lyssna om ni inte redan har gjort det! Nehe, nu är det dags att byta om till ridkläder. Ha en bra helg allihopa!

/R.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!