Helgens planering

Jag tänkte att jag bloggar om helgen nu istället, för kommer nog inte sitta vid datorn något i helgen.
Ikväll är det iallafall ridning som står först på schemat, därefter blir det snabbt hem och fixa mig för att sedan bege mig till Amanda och sedan väntar en utgång med Jennie & Amanda, ska bli riktigt roligt! Daniel kommer även hit senare idag

Imorgon är jag & Daniel bjudna till mormor och morfar där vi ska äta middag, dem flesta av oss kusiner ska dit tror jag. Senare på kvällen är det finalen i melodifestivalen som gäller! Söndagen får vi se hur den blir, inget planerat än.

Jag satt precis och kollade igenom min blogg lite från förra sommaren, herregud är bara förnamnet! Haha. Satt och skrattade för mig själv, jag och Sara kan vara riktigt tokiga ibland, inte konstigt att hon är min bästa vän. Vem skulle jag annars göra tokigheter & ha konstiga tankar med?

Nu ska jag ta ett varmt bad. Ha en bra helg alla där ute!

/R.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!