Helgen + Sommarjobbsbesked.

Helgen var riktigt rolig! Utgången i fredags, vet inte ens vad jag ska skriva, helt galet var det iallafall. Svetten rann och det var riktigt roligt att träffa Amanda & Jennie igen, något vi får göra oftare, utan tvekan!

På lördagen var det "kusinträff" hemma hos mormor och morfar, vi åt mat och umgicks. Därefter åkte jag & Daniel hem till Sara för att plocka upp henne och sen hjälpte vi henne med kvällsfodringen innan vi slog oss ner hemma hos mig för att kolla Melodifestivalen. Länge sen rätt låt vann, men det här året var turen på min sida för en gångs skull. Vi skjutsade hem Sara och sen åkte vi till Karolina & Andreas där även mamma och Kari befann sig.

På söndagen tog vi en promenad till vilsta för att kolla hopptävlingar, vi var där några timmar och mot kvällen åkte vi till Stockholm där jag befinner mig just nu.

Idag blev jag väckt av ett trevligt samtal, jag har fått sommarjobb på Parken Zoo! Äntligen går sökandet framåt, då jag även ska på arbetsintervju på söndag. Allt känns mycket lättare och man blir mer motiverad när man får svar från jobben man söker, istället för att det står helt still och man inte hör något alls. Så, nu är jobbsökshumöret på topp!

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!