Ärliga människor, det finns fortfarande hopp!

Just nu har jag ingenting att göra, så då passar jag på att uppdatera bloggen. Daniel duschar & sen ska vi hem till Karolina och Andreas, sen därefter ska vi träffa David och hans flickvän nere på Bowlingcenter, däremot blir det ingen bowling för min del, dem som känner mig vet varför.

Veckan har jag spenderat i Stockholm, kom tillbaka till staden i torsdags. I fredags var jag på en 2:a intervju på Mc Donalds, glömde min plånbok där och kom på det senare, men som tur var satt några ärliga och underbara människor i närheten och gjorde allt för att försöka få tag på mig, dagens ros är något dem förtjänar!

/R.



Kommentarer
Postat av: pappa

sådan far, sådan dotter. Jag stod över bowlingturneringen här igår av samma anledning ;)

2012-04-01 @ 09:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!