Kryssning & Norrtälje.

Just nu befinner jag & Daniel oss i Norrtälje på hans sommarställe. Vi har varit här hela helgen och ätit en massa god mat och haft det riktigt mysigt och trevligt. Om ett litet tag ska vi röra oss hem till Eskilstuna, eftersom jag jobbar ikväll.

I onsdags var jag iväg på kryssning med Jennie och några fler, då Jennie fyllde 20 i torsdags. Vi firade med champange på däck vid tolvalaget och höll igång till halv sex på morgonen innan jag och Jennie gick och la oss i vår dubbelsäng. En riktigt rolig kryssning!

Imorgon åker jag och Daniel ner till Öland för att hälsa på i lite mer än en vecka, så jag ska väl försöka uppdatera lite därifrån också. Sen tycker jag faktiskt att sommarvärmen kan komma nu.

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!