Helgerna bara flyger förbi.

I fredags åkte vi aldrig till hemmafesten, jag & sara gick direkt ut istället. Vi var överallt kändes det som och jag träffade många man inte sett på länge, så var trevligt. Daniel skjutsade ner oss på stan & sen var han hemma tills jag kom hem.

I lördags gjorde vi inte speciellt mycket, var bara hemma och tog det lugnt. Igår så åkte Daniel hem & jag åkte ut till Hållsta för att umgås med alla som var där. Kom hem runt 21, vid tolvtiden fick jag något ryck och tränade en timme. Idag har jag fixat mitt personliga brev och sökt några jobb, tränat, lagat mat och snart ska jag sätta mig framför tvn tänkte jag. Mamma är i Stockholm på vinterkonferans med jobbet, hon åkte igår och kommer hem imorgon. Det är dessutom en massa snö ute, gillas inte.

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!