Effektivitet!

Då befinner jag mig på hemmaplan igen. Jag kom hem i onsdags och har hunnit med en hel del sen dess.

Igår hade jag en turdag och allt rullade på. Hela dagen började med att jag hittade en tia på bussen, sen kunde ingenting gå fel. Jag fixade en del på stan, träffade en del av släkten på stan & sen spenderade jag några timmar hemma hos Karolina och Andreas. Jag fick även reda på att Daniel inte kommer ha jouren nästa vecka, vilket betyder att vi inte behöver vänta lika länge på att träffa varandra.

Klockan är bara 15.15 just nu och jag har hunnit med en massa redan. Jag var hos tandläkaren 7.45 imorse, hade inga hål och allt var frid och fröjd, visade sig dock att mina visdomständer ligger fel och att dem kommer skapa besvär senare. Jag kom hem, sov några timmar & sen åkte jag ner på stan för ett möte angående ett jobb, därefter har jag hunnit vara till arbetsförmedlingen, fixat nya lotter & nu är jag hemma igen. Ikväll är det ridning som gäller, efter det blir det hemmafest & kanske en utgång, sen kommer Daniel hit också. En bra fredag, en bra helg!

/R.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!