2012, nytt år & nya möjligheter!

Jag får väl börja med att säga, Gott Nytt År!!

Sen det senaste inlägget har det hunnit vara julafton & dessutom nyårsafton. Jag har haft en superbra jul med bra vänner och familj! Jag har även jobbat min sista dag på H&M-lagret, iallafall för den här gången.

Julafton firades med familj/släkt och var riktigt mysig, igår var det sista dagen på året och den firades med underbara vänner, först med middag och därefter en utgång. Idag har jag tagit det mest lugnt och imorgon far jag till Stockholm.

Hoppas alla har haft en helt fantastisk jul & ett fantastiskt 2011!

/R.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!