Trevlig helg med bra sällskap.

Jag var som sagt på arbetsintervju i torsdag, gick riktigt bra, iallafall helt okej då jag är nöjd. I fredags kom Daniel hit & på kvällen hade jag ridning, annars tog vi det bara lugnt med godis från godisland och mat från Spicy Hot. Lördagen spenderades först här hemma och på kvällen i Hållsta med melodifestivalstittande och kortspelande. Igår åkte Daniel hem och jag gjorde inget speciellt.

Idag är det måndag & jag ska snart skjutsa mamma till bussterminalen, då hon börjar jobba på båten (Galazy) ikväll. Blir att ta hand om kissemissarna & mig själv 10 dagar i sträck nu för tiden alltså, men det ska jag nog klara av, eller?

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!