Tillökning i släkten, Kryssning och Stockholm.

Har inte skrivit på länge. Jag har inte suttit vid datorn helt enkelt.

Den senaste tiden har jag spenderat med Daniel då han var hos mig hela förra veckan, vi firade alla hjärtans dag med en god middag & bara umgicks, sen var vi en hel del hos Karolina och Andreas den veckan. I helgen var jag ute med Sara och på lördagen var jag och Daniel ute hos Aida då jag hade hästarna den kvällen. I söndags firade vi Karolina och fick reda på att vi kommer få en tillökning i släkten då Karolina väntar bäbis som beräknas komma i början på September! På kvällen åkte jag och Daniel till Stockholm.

I måndags åkte jag in till centralen och sen bar det av på kryssning med mamma, Tiina & Nicole från Australien. Vi åt en massa god mat och hade det jättetrevligt, på tisdagen gick vi runt i Helsinfors och sen åkte jag och mamma hemåt igen. Jag åkte direkt till Daniel efter kryssningen och befinner mig här just nu, har varit ute och gått 1 timme idag i det fina vädret och nu väntar jag på att han ska komma hem. Imorgon blir det hemfärd och på kvällen har jag ridning och sen blir det en sväng förbi Royal då dem har något speciellt där imorgon.

Hoppas alla har det bra i det fina vädret!

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!