Lugn helg och jobbsökande.

Det blev en lugn helg. På fredagen hade jag ridning och sen blev det en myskväll hemma och på lördagen var vi iväg och åt middag hos mormor & morfar och därefter åkte vi till Karolina och Andreas för att kolla melodifestivalen. På söndagen skjutsade jag mamma till bussen och senare på kvällen tog Daniel & jag en varsin bil och åkte hem till Daniel.

Så nu befinner jag mig i Stockholm, kommer åka hem på torsdag. Jag har fixat lite med mitt personliga brev som Daniel ska skriva ut så jag kan gå runt och söka lite jobb och sen har jag även sökt lite över internet. Börjar bli enformigt att bara vara hemma hela tiden. 1 timme kvar tills Daniel kommer hem, så ska väl fixa lite här hemma och sen får vi se vad vi hittar på.

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!