En superhelg!

Den här helgen har bestått av firande, i fredags med en fest här hemma hos mig med vännerna för att fira Martin och ikväll har jag varit ute i Hållsta med släkten och firat han.

Jag hade ridning först i fredags, sen kom dem första hit strax efter åtta och sen droppade alla in under kvällen. Kvällen blev riktigt lyckad enligt mig själv, alla var på glatt humör & det var riktigt roligt att träffa alla igen! Det enda som var ett minus var att bärbara datorn gick sönder pga att den ramlade ner och jag försökte fånga den, och tro att jag skulle rädda den, men då gick skärmen sönder istället pga att jag fångade den, aldrig tur. Somnade någon gång efter fyra. Bilder kommer!

Idag har jag som sagt varit ute i Hållsta. Städade först imorse med Sara & åt kebab, vid tretiden hämtade Karolina och Andreas upp mig och sen har jag ätit en massa god mat, fikat och haft det supertrevligt hela kvällen. Den här helgen kan jag absolut inte klaga på, och vet ni vad? Den blir ännu bättre, för Daniel är påväg hit eftersom han inte kunde vänta tills imorgon och dessutom behöver jag inte sova själv. Glad tjej!


/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!