9e Februari, GRATTIS MOEY!

I tisdags var jag ute och gick 1 timme på dagen & vid femtiden kom Daniel hit och stannade över natten. Igår så hämtade jag upp Sara för att åka iväg och rida hennes häst då Sara är sjuk, vi var där ute ett tag och sen följde hon med mig hem. Vid sextiden åkte vi ner på stan och hade en mysig date på Ming Palace, vi träffade även Martin ett litet tag och sen sov Sara här.

Idag har jag och Sara inte gjort speciellt mycket, hon åkte för ungefär en timme sen. Sen är det inte vilken dag som helst idag, utan Martin fyller 20!! Så imorgon blir det att fira han här hemma med lite folk, ska bli riktigt roligt att vara samlade alla igen.

/R.





Kommentarer
Postat av: Annika

Lite folk =)?

2012-02-10 @ 07:51:20
Postat av: Rebecka (jag)

Sv; Ja, dem närmsta kommer hit och sen får vi se om alla går ut eller om några av oss stannar kvar :)

2012-02-10 @ 15:23:47
URL: http://beckajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!