Öland, begravning och om dagens hemligheter.

Jag och Daniel var nere på Öland för ett litet tag sen, det var riktigt roligt att träffa alla och bara umgås och ta det lugnt. Vädret däremot var inte på vår sida. Lika tråkigt som vanligt att lämna ön och alla där, men på tisdagen åkte vi ner till Skåne för begravning. Det var en jättefin begravning & det var väldigt känslomässigt, dessutom var det min första begravning någonsin. Vi åkte hem senare på kvällen och var hemma på natten efter två.

Sedan dess har jag inte gjort speciellt mycket, varit här hemma och umgåtts med vänner och hunnit med en utgång. Idag har jag och Daniel varit nere på Spicy och ätit och snart ska vi iväg till ett än så länge hemligt ställe. Uppdaterar mer sen!

/R.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!