Im back on track.

Pappa: Det är tur att vi är sådana snälla människor som ställer upp & tänker på dem andras bästa! ;)

Det har inte blivit någon uppdatering på ett tag då jag inte haft tid då jag haft "semester". Nu är jag iallafall tillbaka och idag påbörjade jag min träning! Blev ett 4 månaderskort på friskis&svettis för alla aktiviteter. Idag körde jag en powerwalk som uppvärmning och sen ett puls/medel-pass direkt efter, riktigt skönt! Kvällen har spenderats framför tvn med mamma, Karolina och Kaj. Nu ska jag krypa ner under täcket med en bok och förhoppningsvis vaknar jag med träningsvärk imorgon, godnatt.

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!