Dem tre vännerna & Rebecka.

Den senaste tiden har väl sett rätt likadan ut, jag vaknar, tränar några timmar och sen tar jag det lugnt här hemma. Daniel har även varit på besök och sen har jag varit ute hos Aidabus igår. Ikväll har jag umgåtts med Amanda, Evelina & Sara, vi var på Bamboo City och åt. Riktigt mysigt var det och kändes superbra att träffas allihopa igen! 

Imorgon ska jag på arbetsintervju & på kvällen har jag ridning. Därefter hämtar Daniel mig för att åka till Stockholm. Så blir nog inte så mycket bloggande på ett tag, men det är ni nog vana vid. Nehe, nu är det dags för det viktigaste i veckan, Revenge!

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!