16 April, 2012.

En ny vecka. Pappa & Annika har alltså varit här och hälsat på, Lizzie fick en ny bästa vän och blev lite ledsen när dem åkte hem i lördags. I lördags var jag ute med Sara, Mange & Martin, Jennie var även här på förpärla men följde inte med ut sen. Hur mycket folk som helst var det ute, riktigt roligt!

Nu är det som skrivet en ny vecka, jag & Jennie har varit och tränat tidigare idag, ett litet tag på gymmet och därefter körde vi ett medelpass. Jag har även lagat mat, diskat och tvättat duktig som jag är! Daniel är även påväg hit, eftersom det var allt för länge sedan vi sågs.

Jag har nog även glömt att berätta, jag fick jobbet på McDonalds!

/R.




Kommentarer
Postat av: Annika

Stackars henne =)

2012-04-17 @ 08:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!