12 April, 2012.

Igår skjutsade jag mamma till bussen, så nu är man ensam hemma i 10 dagar igen. Efter jag hade lämnat av henne så åkte jag iväg till friskis&svettis, tränade först på gymmet och sedan ett steppass, hade hur svårt som helst att hänga med, skyller på att det var första gången! När jag hade tränat klart åkte jag till Karolina, vi gjorde iordning tacos och hade en myskväll framför tvn.

Idag ska jag fixa med lite grejer här hemma. Försökte ringa vårdcentralen nyss, men telefonkön var full? Så jag blev tilltalad att ringa imorgon eller någon annan dag istället, telefonköer hit och dit. Senare ska jag till friskis & idag får jag sällskap av Jennie. Ikväll kommer pappa och Annika hit, då slipper jag sova helt ensam i lägenheten iallafall, eller, har ju katterna iofs.

/R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!