50årsfest & en ny vecka.

I lördags var det 50årsfest som stod på schemat! Vi var där runt 18 ungefär, då var det först buffé och därefter mingel. Under kvällens gång var det rockmusik, tävlingar och mycket dans! Det var riktigt trevligt! Bilder dyker antagligen upp senare.

Idag är det återigen måndag & jag har varit ute hos Aida. Snart ska jag in i duschen och lite senare bär det av hem till frugan för att ha en myskväll, inte träffat henne på över 2 veckor, så är på tiden!

Imorgon ska jag ta mig till huvudstaden och befinna mig där till på torsdag, får se om det blir någon mer uppdatering innan dess.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!