Om Tiden Vill Ifatt

Det förra inlägget publicerades aldrig, så jag uppdaterade det en gång, därför stämmer inte allt som står riktigt.

Igår var det Eurovisionfinalen och det borde från och med nu vara förbjudet att rösta på sina grannländer i finalen. Sverige kom iallafall 3:a. Direkt efter finalen åkte jag & sara ner till stan där det blev en allra sista utgång på nybron, eftersom rockbaren hade sin sista kväll där innan dem byter lokaler. Det var en himla massa folk & jag hade riktigt roligt!

Idag har jag jobbat i vilsta, började 13 och slutade 16. Därefter har jag pluggat inför tisdag, då är det hästskötarexamen som står på schemat. Nu är klockan 20 och hockeymatchen börjar snart, finland vs sverige, hejja finland!! VM-guldet är vad dem spelar om, kan bli en riktigt bra match. Nehepp, nu ska jag slänga mig in i duschen, heipa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!