im back in business

Har inte uppdaterat här på över 2 veckor, men har inte tagit mig tid att skriva.

Det jag gjort senaste tiden är att ha varit i skolan, solat en massa, tränat, umgåtts med mina vänner, utgångar, firat valborg och en massa mer. Den senaste tiden har varit riktigt bra, allt flyter på och snart är det bal & student!! Nästa helg är det studentkryssning och betygen sätts om en vecka ungefär, så snart är man helt fri från alla bekymmer, känns riktigt skönt. Eurovision har även börjat och finalen är imorgon, plus att det är VM i hockey. Så, nu vet ni lite vad jag gjort senaste tiden, ska försöka uppdatera mer så ni inte saknar mig allt för mycket, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!