Shut Up And Dance

Helgen var blandad med både lugnt och galet, var hemma hos frugan på fredagen & i lördags var det först melodifestivalen & därefter utgång. Söndagen spenderades framför tvn + sovandes till fem.

Idag är det återigen måndag & det har varit praktik för min del, efter praktiken åkte jag, mamma och Sara till Lager 157 där jag hittade ett linne och en tshirt. Just nu är det Världens Bästa Hotell på tv, så otroligt bra! Hoppas ni tittar. Resten av veckan är det praktik som gäller, annars har jag ingenting alls planerat för en gångs skull. Har inte mycket alls att skriva, så slutar här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!