Grattis Pappa!

Idag fyller pappsen år, grattis!!

Dagen har jag spenderat ute på praktiken & efter praktiken åkte jag till SJ med Jen och därefter gick vi på stan i några timmar, vilket resulterade i ett klädesköp samt cheeseburgare + glass, mumsigt! Jag skjutsade hem Jennie och jag & sara åkte ut till Tunapark där vi kollade runt lite. Just nu sitter jag här hemma och kollar bigbrother.

Gårdagen (onsdag) spenderades på praktiken & på kvällen träffade jag Jennie & Julia, vi kollade kryssning och lite sånt, Julia skulle ut och gå så jag & jen gick till Kaj där vi fikade en massa, vi planerade även in en stockholmsresa till helgen! Så nu blir det Stockholm i helgen för att träffa gamla vänner & även en utgång, sen den 30e blir det kryssning, lovely.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!