Fear Of The Dark

Ikväll har jag varit & fikat med Jennie på 1st Class, det blev kladdkaka med grädde, länge sen! Vi satt och pratade i två timmar om allt möjligt, riktigt mysigt var det. Jag har nyligen lagat mat & nu ska jag ta det lugnt innan det är sängen som gäller.

Igår var jag på rekryteringsmässa med Karolina, Martin & Olle, därefter åt jag tacos med Karolina & sen skulle vi ut och fota, men när vi väl kom ut var det för mörkt, så det blev knappt några bilder, så vi kollade på Titanic 2 istället. Var även fettisdagen, men blev ingen semla för min del då semlor inte alls är någon hitt, mandelmassan är det enda som är gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!