Det blir vad man gör det till!

Svar till anonym: Helt plötsligt frisk? Febern försvann under onsdagsnatten, halsen fick jag leva med.

I fredags var det alltså 100dagarsfesten. Det var en liten förpärla här hemma med Adam, Mange, Fredde, Simon, Martin & Sara, vid elva promenerade jag och sara ner på stan för att ta oss till Nybron, men självklart var det fullt när man kommer dit. Vi bestämmer oss för att gå till Harrys istället där vi spenderade kvällen med Johan & Klas, strax innan ett bestämde vi oss för att gå till Nybron för att åtminstonde få vara i rockbaren något under kvällen. Vid 2 gick jag, sara, simon, klas & johan hem till Klas där vi bastade och satt uppe ett tag. Kvällen blev lyckad, men när man fick höra orden "det är fullt" trodde jag aldrig att den skulle bli bra igen, men tänk så fel man kan ha!

Idag (lördag) har jag kollat hopptävlingar i vilsta med Sara & hennes familj och senare under kvällen har jag och mamma varit ute i Hållsta, där vi kollade melodifestivalen och spelade buzz. Nu är det sängen som gäller, galet vad jag kommer sova underbart inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!