Dance of the Dead

I söndags tog jag det bara lugnt, åkte en sväng till Aida på dagen (och för er som tydligen inte vet, läs adam, hon är en häst) och det var helt underbart väder!

Idag har jag varit hemma och pluggat + fixat praktikplats hos Lotta dem här 3 veckorna. Nu på kvällen har jag varit med Adam & jag har precis skjutsat hem honom, det blev även en cheeseburgare + milkshake på vägen, mumsigt! Får tvinga mig att försöka somna snart, ska upp 06,30 imorgon... Imorgon är det även en jobbmässa jag ska på + att jag ska fota med Karolina. Nehepp, sängen nudå, godnatt darlings.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!