Midsommarsfirande och allt det där andra

Nehe, man kanske ska ta tag i det här igen, som jag alltid skriver...

Som tidigare sagt, jag har tagit studenten och vad har hänt därefter? Jag har varit nere på Öland och firat midsommar med världens bästa fru och träffat underbart folk! Den här veckan skulle det egentligen varit p&l för min del, men eftersom vi blev lurade på biljetter sitter jag istället här hemma och hoppas på att kunna åka iväg till Getaway Rock som är nästa vecka. Ja, det är väl lite kortfattat vad som har hänt, idag har jag solat med Karolina och ätit spicy, mumsigt värre! Ikväll blir det utgång och sen är resten av veckan planerad. Peace out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!