För jag har tagit studenten!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

2 dagar sen studenten, känns fortfarande inte som jag har tagit den, inte riktigt sjunkit in än tror jag. Känslan på flaket går verkligen inte att beskriva, så jävla underbart!

Jag har även hunnit skriva in mig på arbetsförmedlingen igår, så nu är man arbetslös officiellt också. Men jag känner mig lite duktig, har hunnit söka 3 jobb sen igår så det går framåt!

Snart är det även midsommar och sen får vi se om det blir någon festival i sommar eller om man kanske beger sig utomlands istället, det visar sig. Sommaren ska jag iallafall göra till den bästa någonsin!


My är fotograf till bilden


Linda Carlsson är fotograf till bilderna över







Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till studenten och lycka till mitt <3 med allt i Livet!!

2011-06-14 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!