Poolparty & The Big Four

I fredags var jag på bröllop med Sara och hennes familj, det var riktigt trevligt och trubaduren var galet duktig! Dem gifte sig hemma på tomten och fick bland annat en gris i present haha. Vi var kvar där till ungefär halv elva och då promenerade jag och Sara hem hit och därefter ner på stan för en utgång, kom hem efter fyra någongång.

Igår (lördag) var det poolvolleybolls-premiär hemma hos Kari. Den största delen av släkten var där och det var supertrevligt! Mot morgontimmarna var det bara jag, Karolina, Andreas, Mikael och Kari kvar och då började galenskaperna med den elektriska flugsmällaren, tror Mikael har en stor chans att komma med i jackass faktiskt haha. Kom hem halv fem inatt.

Idag (söndag) vaknade jag strax efter fyra och sen dess har jag inte gjort något speciellt alls, just nu sitter jag och kollar på The Big Four live på svt, så kvällen lär spenderas framför tvn. Nu ska jag fortsätta kolla, puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!