Öland

Nu sitter man här på ön. Pappa håller på och grillar och det är Lundell som spelas ute på altanen, allt är som det ska vara.

Jag har varit här i nästan en vecka, jag har spenderat några nätter hemma hos farmor & sen har vi varit hos min kusin i Byxelkrok. I byxelkrok har vi gått runt lite överallt, ätit god mat, haft vattenkrig, 7kamp, spelat wii och umgåtts en hel del. Igår kom vi hem från kroken och då blev det en spontan utgång med Tim, Lina och deras vänner, riktigt trevligt var det och det slutade med att jag sjöng karaoke inför ett fullsatt Robinsson Crusoe... Mamma åkte hem idag, jag blir kvar ett tag till, men antar att det blir en hemfärd till helgen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!