Mörkhårig!

I fredags visste jag inte riktigt vad som skulle hända på kvällen, men det blev en utgång för mig och Sara.

I lördags var jag i västerås med Karolina & mamma, vilket resulterade i att jag impuls köpte hårfärg och är därför mörkhårig just nu. Senare på kvällen blev det blev en tripp till Sara där vi var ett tag, sen åkte vi vidare till Ruddes där hennes föräldrar befann sig & sen åkte vi ner till Royal för att vara bland folk.

Igår (söndag) åkte jag, mamma & Karolina till Stockholm, vi gick runt på stan under dagen och sen var vi på hotellet och tog det lugnt. Kom hem därifrån idag och kvällen har jag spenderat i Hållsta. Snart är det sovdags, hoppas det är något bra på tv innan. Heipa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!