Getaway Rock Festival 2011

Nu har jag landat igen. Getaway Rock Festival är slut för i år och jag har haft det otroligt bra där borta! Tältet var på vandring en natt, vi sov i bilen alla nätter förutom första, vi har gått, gått och återigen gått, haft läskiga snubbar efter oss som pussat på fönsterrutan och en besatt människa av mig, vi har druckit öl, lyssnat på bra musik och träffat underbara människor! Jag kan verkligen inte klaga på festivalen! Så nu är det bara att se fram emot nästa år och sen blir det förhoppningsvis en reunion på Close-Up kryssningen i September.

Här hemma har jag inte hunnit med så mycket, har mest tagit det lugnt förutom att vara i Hållsta igår och sen idag har jag varit på stan ett tag med Sara & därefter varit hemma hos Lotta och fikat. Ikväll blir det en myskväll hemma hos Karolina & Andreas.

Mer bilder finns på facebook!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!