Back To Paradise

Nu har nästan hela den här veckan gått och det är återigen helg.

I onsdags blev det en utgång, först var jag & Sara på förpärla hemma hos Martin, från gamla klassen, med Jennie, Linn, Kim och några fler. Vid halv elva ungefär begav vi oss ner på stan där vi träffade otroligt mycket folk som var ute, hade en riktigt lyckad utgång! Först var vi på brasses och därefter ett tag på Royal. Det blev efterfest med Stoffe, Sara, Kim, Jennie, Linn och Martin hemma hos Martin där vi bastade och hade det allmänt trevligt.

Idag är det fredag och jag har hunnit med att gå på stan med mamma, Karolina & Andreas, vi käkade på Pepperoni och kollade runt lite, därefter kollade jag & mamma på ett tag när Laydown spelade på Å-bryggan. Kvällen har spenderats i Hållsta då Marita fyller idag. Grattis till henne & även till My som fyller idag! Om ca 45 minuter ska jag och mamma iväg & hämta Kaj och Lotta från Arlanda. Jag har precis slängt ihop en hög med kläder som ska packas ner till imorgon då det bär av till Öland för obestämd tid just nu. Så nästa gång ni hör från mig är jag på den bästa ön av dem alla, Öland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!