synsk?

Tidigare idag satt jag i skolan och tänkte vilken mat jag var sugen på, tänkte att jag ville ha panerad fisk, potatis och remouladsås, och gissa vad? Precis det vi fick till lunch idag! Tror jag har ett sjätte sinne eller något.

Ska egentligen till mitt andra hem Friskis & Svettis om en timme, men tror jag struntar i det idag då jag känner att mitt huvud inte alls orkar med ett pass, så får ta igen det någon gång under veckan. Blir att nörda Zoo Tycoon 2, som är min vanliga sysselsättning här hemma nu för tiden.




Kommentarer
Postat av: shorty & myzan

åh tack sötan :D gör du då +

2011-01-27 @ 18:32:40
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!