Sjukling

Natten till igår sov jag knappt någonting, låg och vände på mig hela natten och mådde otroligt dåligt. Vaknade med feber men åkte till St. Ekeby för att filma till ett skolarbete och sen red vi på eftermiddagen. När jag kom hem hade jag 39.3 grader feber och mådde otroligt dåligt, läs det här och häpna: jag tog en tablett!! Vilket jag annars brukar vara helt emot. Senare på kvällen åkte jag & mamma till hennes jobb och var på Balkankväll, det var ett band som spelade och sen var det jättegod mat. Får se om man kanske kommer med i tv också!

Idag är jag hemma från praktiken, febern är påväg bort och jag mår bättre, så det är skönt! Dock blev det ingen träning igår eller idag... Men det tar jag igen!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!