nya människor

Igår försvann äntligen febern efter att ha legat i sängen från i torsdags klockan 18.00 till igår(lördag) 13.00, trodde nästan jag skulle få liggsår där ett tag! Var hos läkaren igår och kollade om jag hade halsfluss men var bara ett virus, vilket visade sig försvinna snabbt när jag väl hade tagit mig till vårdcentralen.

Idag har jag haft en jättebra dag, mammas gamla arbetskamrat från båten var här och hälsade på med sina två barn. Vi satt och pratade och skrattade i flera timmar och sen åkte vi till Hällbybrunn och hälsade på hennes andra son och då blev vi kvar där ett tag. Riktigt trevligt att lära känna nytt folk & alltid extra roligt när man kan vara sig själv och att man trivs i sällskapet direkt.




Kommentarer
Postat av: MLI

Åh vad kul! Jag red också förut, dock slutade jag för ca 1 år sen. Rider du på ridskola eller privat?



Jag jobbar på LIDL minsann :)

2011-01-31 @ 14:27:52
URL: http://lovelimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!