if i could go back in time, wouldnt change a damn thing in my life

Igår (lördag) hade jag, Sara, Adam, Mange, Martin, Maria och Jenny planerat en bowlingkväll så det blev bowling 21.00 med två serier. Humöret var på topp i början tills "dåligförlorare-humöret" sakta börjar smyga sig fram och jag gav till slut upp. Efter bowlingen gick vi alla till O'learys där vi även var med Jennie, Gurr och Arringer, lite senare gick jag, sara och jennie till Nybron, och det var nog första gången jag hade riktigt roligt där, öste så svetten rann! Träffade galet mycket folk som man kände & sara är nog uppe i himlen fortfarande skulle jag kunna tro. 01.15 gick vi tillbaka till O'learys och vid två hämtade mamma mig.

Idag skulle jag egentligen tränat och gjort en massa saker, men det har blivit en sovdag och datordag för att orka med skolan imorgon igen. Helgen skulle varit lugn, men den blev snarare tvärtom.

/Becka.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig till dagens Blogg här nedan! :)

Kramizar Vickan!

http://pinklaadyyw.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

2011-01-24 @ 18:14:03
Postat av: vickan

Anmäl dig till dagens Blogg här nedan! :)

Kramizar Vickan!

http://pinklaadyyw.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

2011-01-24 @ 18:14:51
URL: http://pinklaadyyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!