Första Studentfesten

Igår var det första studentfesten på Harrys!

Jag & Sara åkte direkt hem till mig efter skolan och började fixa oss direkt, för att vid sex åka och köpa spicy och vidare till Adam där vi förfestade innan vi skulle ut, där spelade vi GuitarHero och umgicks. Vid halv tio åkte jag, jennie, sara, adam, mange, martin, fredde, jenny, jonathan, maria och elle ner till Harrys. Träffade en massa folk man inte träffat på länge och det var sjukt vad folk det var, kvällen blev riktigt lyckat helt enkelt!

Idag har jag och Sara bara tagit det lugnt här hemma och nyligen har jag lagat mat till mig själv då jag är ensam hemma, mamma kommer hem senare ikväll. Nu ska jag fortsätta titta på tv, heipa.



Kommentarer
Postat av: Anton

Tack för en awesome kväll :D <3

2011-01-15 @ 19:43:59
URL: http://antonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!