1/1-11

Första Januari, ett helt nytt år och nya möjligheter.

Jag behövde inte gå naken på nyår, hittade en klänning här i stan som jag hade på mig. Nyårsafton firades här hemma hos mig med dem närmsta vännerna, kvällen blev riktigt lyckat och jag hade hur roligt som helst. Vid tolvslaget åkte jag ner på stan med lite folk och firade in det nya året med champange och fyrverkerier. Därefter promenerade jag & sara tillbaka hem där det befann sig folk och vi somnade runt fem, medan några satt uppe till åtta imorse. Jag är så glad över att ha dem vänner jag har!♥

Idag vaknade jag vid fem ungefär och har varit seg hela dagen, men jag känner på mig att 2011 kommer bli ett riktigt bra år!




Kommentarer
Postat av: Annika

Ja..hela dagen va du säkert seg...men eftersom du sov till 5 måste du väl ha vart pigg hela kvällen..=) Kram.

2011-01-02 @ 10:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!