Over The Hills

Igår blev det utgång på Nybron. Det var förpärla hemma hos Sara, där vi kollade melodifestivalen dessutom. Fick skjuts ner på stan av mamma runt halv tolv och sen blev det rockbaren hela kvällen. Hade en riktigt rolig kväll, galet mycket folk var det ute. Tog bussen till skogstorp med Sara vid två.

Idag blev jag hämtad av mamma runt tolv, när jag kom hem sov jag till fem och då var det Liverpool mot Chelsea, har bara en sak att säga, synd Torres! Ska ta och kolla One Tree Hill på datorn nu tänkte jag, imorgon är det skola igen.

Rest In Peace, Gary Moore.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!