My Weekend!

I fredags var det 50årsfest hemma hos Sara & senare under kvällen kom det folk jag inte träffat på jättelänge, så det var riktigt trevligt.

I lördags var det 18årsfest hemma hos Simon, det var mycket folk hemma hos Simon & runt elva åkte folk ner till Nybron och därefter taxi tillbaka till Simon för att sedan ha en liten efterfest här hemma. Kvällen var riktigt rolig!

I söndags spenderade jag morgonen/eftermiddagen hemma hos Simon där alla satt och tittade rakt fram haha. Senare på kvällen åkte jag hem till frugan och sov där.

Igår (måndag) umgicks jag med Sara & senare på kvällen kom även Adam hit ett tag. Vid halv två fick Sara och jag ett ryck och åkte till Donken, mumsigt var det iallafall.

Idag har det inte hänt något speciellt än, ska snart ta och fixa mig lite och åka till Friskis & ikväll ska jag antagligen till Adam.

Där var en snabb uppdatering vad som hänt i helgen, måste bli bättre med uppdateringen!



Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Thanx ^^

2011-02-22 @ 20:28:06
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!