Devil's Child

I lördags blev det en utgång på Nybron med trevligt folk. Först var vi några här hemma & kollade melodifestivalen och lite sånt, därefter åkte några ner på stan direkt medan jag, jennie, julia & sara åkte hem till Julia ett tag innan jag & Sara gick ut. Det blev efterfest här hemma och sen sov folket kvar.

Igår (söndag) blev det kebab och därefter filmmys med Johan, Simon, Klas & Sara. På kvällen åkte jag hem till Sara och spenderade natten där.

Idag (måndag) har jag haft studiedag, tränat och nyligen lagade jag mat. Får se om jag beger mig till Skogstorp ikväll igen eller om jag blir kvar hemma.

när allt var bra, varför ska allt då bli så fel?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!