Updates

Oj, har visst inte skrivit på ett tag! Dags för uppdatering.

Helgen bjöd på utgång i fredags med Kaj, Martin, Mange & Sara, var en riktigt lyckad utgång & det blev efterfest till klockan 6. I lördags hade jag besök här hemma och i söndags hade jag hästarna. Det var väl i stortsätt min helg.

I måndags så började jag jobbet igen, så nu är det bara att gå upp 05.50 på morgnarna. Igår var jag på stan med Jennie, vi kollade runt lite överallt och testade en hel del kläder, fast blev bara en BH för min del, hittade en klänning också, men självklart fanns inte rätt storlek!

Jaha, det var väl lite vad som hänt sen senast, imorgon är det fredag igen & helgen kommer spenderas i Stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!