Luciafirande

Har återigen gått en vecka sen jag skrev sist. Har haft fullt upp helt enkelt.

Den senaste veckan har innehållit besök från Öland, Alice, Anneli och Zeta har varit här från i torsdags till i söndags, så jag har umgåtts med dem & i lördags var vi på Ming och åt, supergott & trevligt var det. Jag har även hunnit varit uppe i Stockholm och Daniel har även varit här, dessutom har jag hunnit med en utgång & självklart jobbat.

Idag är det den 13e December, alltså Lucia. Så det har varit luciafirande på jobbet med luciatåg, pepparkakor & lussebullar, mumsigt värre. Har även haft gruppmöte på jobbet och sen slutade jag 14, så har varit en lugn dag. Ska strax åka och hämta upp mamma när hon slutat, sen ska vi till Erikslund i Västerås och kolla runt.


/Rebecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!